Marketing Madness
Marketing Madness je marketinška i PR konferencija koja na dva dana povezuje sve entuzijaste u području marketinga s regionalnim stručnjacima koji dijele svoje znanje i iskustvo s okupljenima. Uz to, odgovaraju na pitanja okupljenih te im pomažu u razvoju ideja.
Konferencija pruža uvid u aktualne globalne i lokalne teme i trendove u području marketinga. Kroz dva dana održavanja konferencije sudionici će moći produbiti svoje znanje o svijetu marketinga, ali i imati priliku za povezivanje s trenutnim ili budućim tržišnim liderima. Svako pitanje dočekat će autentičan i precizan odgovor stručnjaka.
Krajnji cilj ove konferencije je stvaranje kreativne, profesionalne, ali i opuštene atmosfere u kojoj će okupljeni stručnjaci (i oni koji će to tek postati) kroz interakciju i know - how radionice pružiti sjajan uvid u stanje na marketinškom području. Uz marketing, veliki fokus stavljamo i na odnose s javnošću budući da jedno bez drugog ne ide, a od naših gostiju želimo saznati kako ih objediniti i uskladiti sa strategijskim razvojem poduzeća.
Želja nam je postati najvećom studentskom konferencijom u regiji koja će mladim entuzijastima služiti kao platforma za skok u marketinške vode, povezujući ih s tržišnim liderima i stručnjacima koji svoje znanje žele prenijeti na nove genracije.
1. Dan
Tema prvog dana pratit ce krilaticu "express to impress". Ideja iza prvog dana jest upoznati sudionike s procesom izgradnje brenda i identiteta marke, kako uopće započeti s marketingom u ranoj fazi poduzeća kad je najbitnije privući nove pristalice brenda. Također, sudionici će iz prve ruke moći čuti per aspera ad astra priče od ljudi koji su zaista preko trnja uspjeli izići s uspješnim karijerama, poduzećima i kampanjama. Naši gosti predavači će vam pokušati prenijeti savjete kako svoju kreativnost najbolje iskoristiti u rast svog brenda, budući da je ponekad i onima najkreativnijima među nama to teško smisleno prikazati.
2. Dan
Drugi dan, naziva Pr & purpose, bacit će svjetlo na ono što je u današnjem marketinškom svijetu iznimno bitno. Priča, kratka povijest kako je do brenda došlo, koja mu je svrha te tko iza njega stoji. Naši gosti predavači podijelit će s vama priče koje stoje iza njihovih brendova, ali i pomoći vam da svoje priče i ideje probate pretočiti u uspješnu priču. Budući da je u današnje vrijeme veliki naglasak stavljen i na održivost samih brendova, sudionici će imati priliku čuti o održivim praksama kojih se drže uspješna poduzeća i dobiti savjete o tome kako održivost uvrstiti i u svoje buduće pothvate.
Ovogodišnja konferencija slavi svoje jedanaesto izdanje, okupljajući oko petsto ambicioznih studenata i mladih profesionalaca iz Hrvatske i regije, željnih novih znanja i inspiracije. Tijekom dva dana, sudionici će imati priliku sudjelovati u dinamičnim panelima koji će dodatno obogatiti ovo konferencijsko iskustvo. Poseban naglasak stavili smo na priče o stvaranju tvrtki i brendova – kroz iskustva uspješnih poduzetnika saznat ćemo kako su nastale njihove ideje, s kojim su se izazovima susretali te što ih je vodilo do uspjeha.
Kao neprofitna konferencija, svim sudionicima osiguravamo besplatno sudjelovanje, jer vjerujemo da pristup kvalitetnim znanjima i inspirativnim pričama treba biti dostupan svima.
I ove je godine konferencija Marketing Madness prepoznata u obrazovnim krugovima kao jedna od vrlo važnih studentskih inicijativa te će se po prvi puta održati u zgradi rektorata zagrebačkog sveučilišta.